מדיניות הדאגאשיה

טרום-מבוא

שלום!

אני שמח שהגעת לעמוד התקנון, זה מראה על אחריות ואני מעריך את זה מאוד.

חלק זה הוא מעין הקדמה שאמורה ללקוחות להרגיש יותר בנוח עם קריאת התקנון, ולא מנוסח בלשון משפטית כי.. זה לא הסגנון שלי.
התקנון הוא כנראה העמוד הכי 'מפחיד' באתר מבחינת כולנו, כי הוא זה שנועד להסדיר את כל הסוגיות המשפטיות שעלולות לנבוע מאי הבנות מסוימות שעלולות לקרות לפני, במהלך ו/או אחרי הזמנת המוצרים וקבלתם.
בכל מקרה אני עושה מאמץ להיות שקוף ככל הניתן בחנות עצמה ומשתדל להיות זמין לכל שאלה במייל או בפייסבוק (לגבי המענה הטלפוני עליי להתנצל, אבל כאדם עובד אני לא תמיד אהיה זמין – מבטיח לחזור!), ועדיין ליתר ביטחון – קריאה של התקנון תעזור בלמנוע אי נעימויות לכל הצדדים ונוכל להישאר ביחסים טובים (אני מקווה מאוד).

רוב התקנון מבוסס על תקנון לדוגמא שפורסם באדיבות כאן, אבל כן התאמתי אותו מעט מאחר ומדובר בחנות לא כל כך סטנדרטית לטעמי אז מניח שלא הכל יהיה מובן מאליו. למשל, כדאי לדעתי להדגיש שלמרות שבהרבה חנויות בישראל החוק להגנת הצרכן מאפשר החזרת מוצרים תוך 14 ימים או לבטל עסקאות, יש לזכור שכאן מדובר בחנות מזון מקוונת, ומוצרי מזון הם יוצא מן הכלל בחוק. משמע, לא אוכל לקבל את המוצרים בחזרה.

מה שכן, אם אקבל בקשה לביטול ההזמנה זמן קצר לאחר שבוצעה, אוכל לפחות להציע קופון חלופי (שניתן להעברה) במקום בתמורה לסכום ששולם, ככה שלא אצטרך לקזז את העמלה שחברת האשראי תגבה ממני עבור הביטול. לגבי מוצרים שמשום מה ייפגעו במהלך ההעברה (לא אמור לקרות כי אני משתדל לבחור קרטון קשיח), אעשה מאמצים כדי לשלוח את אותם המוצרים פעם נוספת – אבל כן אבקש במקרה כזה ראיות בשביל לדרוש פיצוי מהחברה שהובילה את המוצרים. אם קרו טעויות בהזמנה מהצד שלי – כמובן שאדאג לפצות, לאחר התייעצות בך.
מדיניות האין-ביטולים נכונה גם (ואפילו במיוחד) לגבי מוצרים שלא היו במלאי בזמן ההזמנה שלהם – יש סיכוי סביר מאוד שאני כבר אשלם על הזמנת המוצרים מהיצרנים ביפן והשילוח שלהם לארץ די מהר אחרי ההזמנה, אבל אלא אם קיבלת מייל שההזמנה חזרה למלאי – כנראה שעדיין אוכל לבטל את המשלוח ולהציע קופון תמורתה.

אם כבר דיברתי על הזמנות מראש, ארצה שוב להדגיש שזמן האספקה של '2-3 ימי עסקים' (לפני משלוח) מתייחס רק למוצרים במלאי. לגבי מוצרים שהם לא במלאי – אם קיימת אופציה של הזמנה מראש עבורם, זה יכול לקחת עד חודש קלנדרי (30 יום, למרות שזה כנראה ייקח פחות זמן). זה כי התהליך מצריך ממני להזמין את המוצרים מהיצרנים (לרוב כשבוע), לתאם איסוף שלהם במשלוח אווירי (לרוב גם שבוע), מנתב"ג למחסן (3 ימי עסקים בערך), ואז 'לגייר' את המוצרים עם הדבקת תוויות בעברית, לארוז ולשלוח (כנראה עוד 3 ימי עסקים). משם זה כבר תלוי בשיטת המשלוח שבחרת בהתאם למה שצוין בעמוד ההזמנה. התקווה האישית שלי היא שעם הזמן אוכל להחזיק מלאי גדול מספיק כדי שלא יהיה צורך בהזמנות מראש, אבל בלי התמיכה שלך זה יהיה קשה 🙂

לגבי התמונות של המוצרים.. בגדול 'כל התמונות להמחשה בלבד' ו-'הצעת הגשה' אבל אני מניח שזה מובן לך שיתכנו הבדלי תאורה, אומאיבו לא מגיע עם יד נלווית ושוגר ראסק לא מגיע עם קערה מתנה. השתדלתי לבחור תמונות שממחישות די היטב את הגדלים של המוצרים (ובכל מקרה בכל עמוד של מוצר שהוא פריט בודד יש ציון של גודל ומשקל). אבל, ייתכן הבדל בעטיפה של המוצרים – מהדורות חגיגיות למיניהן או גרסא ידידותית יותר לילדים עם דמות קמע (מאסקוט) עליה. לרוב אני אדע על זה מראש ואצור דף מוצר נפרד גם אם התוכן זהה (למשל, קיימות מהדורות חג מולד ויום האהבה של האומאיבו בציפוי שוקולד, אבל לא כולנו בהכרח נשמח לקבל אותן). במקרה של טעות כזו, שוב, אתייעץ ואפצה.
במקרים מסוימים לא אוכל להבטיח בדיוק את העטיפה שרצית (אומאיבו קורן פוטאג' של חג המולד מגיע ב-3 עטיפות שונות באותו המארז למשל), ועל טעויות 'מינוריות' כאלה (בעיניי) לא אציע פיצוי – אלא אם במקרה יצרת קשר והבטחתי בטרם ביצוע ההזמנה.

נושא אחד שאני לא מתפשר עליו מבחינת אי הבנות הוא סוגיית הכשרות – אף אחד מהמוצרים כרגע אינו בעל תעודת כשרות, ואני דואג להבהיר את זה גם בעמוד שאלות נפוצות. לא טרחתי לסמן 'לא כשר' על כל עמוד מוצר – גם כי אין חובה שכזו בחוק, וגם כי לדעתי אין סיבה לשים אות קלון שלילית כזו על המוצרים שלי. על כל המוצרים שניתנים להזמנה (כלומר אלו שהם לא 'בקרוב באתר') קיים גם מידע על הרכיבים שלהם בדף המוצר, ופה אני כן מבקש להפעיל שיקול דעת (למקרה ויש אלרגיות וכאלה).

מוצרים טבעוניים הם סוגייה דומה מבחינתי – חלק מהמוצרים כנראה ייכנסו להגדרה של 'טבעוניים', אבל במקרה הזה אני פשוט בור מדי בנושא מכדי להסתכן בלהטעות את הלקוחות שלי.

כאן בעצם מיציתי את מה שחשוב לי להדגיש ללקוחות פרטיים (עדיין כדאי מאוד לקרוא את התקנון כי הוא מכסה את הסוגיות הטכניות יותר). לסיטונאים קיימת פינה בעמוד שאלות נפוצות ועם הזמן בתקווה שהאתר יתרחב ויכלול שירותים נוספים הם יכללו תקנון משלהם. במקרה שאעדכן את התקנון הנוכחי אשתדל לכתוב על זה בעמוד הפייסבוק ולהודיע על זה בבלוג. שוב, אני מעריך מאוד את זה שקראת את ההקדמה, וכהוכחה לזה – אני מזמין אותך להשתמש בקופון takanonmosifhamon ולקבל הנחה של 10% ברכישת פריטים בודדים. השתלם נכון? 🙂

בידידות רבה,

עמוס

(ועכשיו החלק שבו 'אני' הופך ל-'אנחנו'..)

מבוא

• אתר הדאגאשיה ("האתר") המופעל ע"י עוסק מורשה הינומארו ("הינומארו" או "החברה") ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת מוצרי מזון("המוצר").
• האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
• הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.

הרכישה

• האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
• ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי. לאחר גמר המלאי, ניתן להזמין את המוצר בתשלום מבעוד מועד והרכישה תמומש עם חידוש המלאי.
• הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי או חשבון בשירות פייפאל ("Paypal”, להלן פייפאל) והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי ו/או חברת פייפאל, בהתאמה.
• מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

החזרות וביטולים

• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה עד השעה שמונה (8) בערב ביום ביצועה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יזוכה כרטיס הלקוח בסכום העסקה תוך קיזוז העמלה בה יישא העסק עבור הביטול. לחלופין, יציע העסק שובר לרכישה חוזרת באתר ללא כל פיצוי כספי שהוא.

• ככלל, לא ניתן לבטל עסקה לאחר אספקת המוצר. לצורך זה, תחשב מסירת המוצר לידי שירות המשלוח בו בחר הלקוח במעמד הרכישה כאספקה. במקרה בו בחר הלקוח באיסוף עצמי, ייחשב המועד אליו תואם האיסוף כאספקה.

• מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

אספקה והובלת המוצר

• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 3 ימי עסקים.
• החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה, לרבות עיכובים מצד שירות המשלוחים בו בחר הלקוח במעמד הרכישה.
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר ממשרדי החברה/ או שהלקוח רשאי לאסוף את המוצר באופן עצמאי.
מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח, למעט במוצרים בהם צוין הדבר במפורש.

שירות לקוחות

• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected], דרך דף החברה באתר פייסבוק וכן טלפון 058-6725272 לאחר השעה חמש (5) בערב.

 

 

אבטחת מידע ופרטיות

• הינומארו, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם הינומארו ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
• בביצוע ההזמנה יש משום הסכמה לחברת הינומארו או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה הינומארו. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם תחפצן להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה התקשרו לטלפון: 058-6725262. על ידי ביצוע ההזמנה אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.

קניין רוחני

• כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של הינומארו, למעט מקומות בהם מצוין כך.
• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.

דין וסמכות שיפוט

• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך באחד מהמחוזות תל אביב-יפו, חיפה, ירושלים או ב"ש תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית